Оқушылардың жобалық қызметі дамытушылық (тұлғалық-бағдарлы) оқыту әдістерінің бірі болып табылады, өзіндік зерттеу біліктерін (проблеманы қою, ақпаратты жинау және өңдеу, эксперименттер жүргізу, алынған нәтижелерді талдау) әзірлеуге бағытталған, шығармашылық қабілеттер мен логикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді, оқу процесі барысында алынған білімді біріктіреді және нақты өмірлік маңызды проблемаларға тартады. Жобалық іс-әрекеттің мақсаты: оқушылардың әртүрлі пәндерді (интеграциялық негізде) оқу кезінде алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын түсінуіне және қолдануына қол жеткізу. 2020-2021 оқу жылында біздің оқушылар аудандық ғылыми-зерттеу конференциясында лайықты өнер көрсетті: 1 орын - "Таза қолдар "операциясы немесе неге КОВИД сабыннан қорқады" жобасымен 4а сынып оқушысы Покамин Анастасия (жетекшісі Парфенчик Дарья Александровна); 2 орын – 9 сынып оқушысы Агдавлетов Данияр "Қант диабеті үкім емес, өмір салтын өзгертуге себеп" жобасымен (жетекшісі Покамина Ольга Геннадьевна). Қазіргі уақытта білім беру тәжірибесінде тек оқу ғана емес, сонымен бірге тәрбиелік міндеттерді де сәтті шешетін жобалар әдісі белсенді қолданылады. Жобалар әдісі білім алушыларға қоғамдық қатынастар жүйесінде Өзін белсенді көрсетуге мүмкіндік береді, оларда жаңа әлеуметтік ұстанымның қалыптасуына ықпал етеді, өз қызметін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын алуға, шығармашылық қабілеттерін ашуға және іске асыруға, жеке тұлғаның даралығын дамытуға мүмкіндік береді. Балаларға жобалық қызметте сәттілік тілейміз, қол жеткізген жетістіктерімен тоқтап қалмай, әлемді танып-білуге және басқаларды жаңа ашылуларымен таң қалдыруларына тілектеспіз.