«Ақмола   облысы   білім       басқармасының Сандықтау  ауданы  бойынша  білім  бөлімі  Балкашин  аулының  №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №2 села  Балкашино   отдела  образования  по Сандыктаускому  району  управления   образования    Акмолинской   области»

Біз әлеуметтік желілерде

Қазақ тілін қолдану аясын кеңейтуге бағытталған сайттар

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қашықтықтан оқыту-ата-аналарға арналған ұсыныстар".

"Қашықтықтан оқыту-ата-аналарға арналған ұсыныстар".

 Ең алдымен, Қашықтықтан оқытудың не екенін еске түсірейік. Қашықтықтан оқыту-бұл оқуға тән барлық компоненттерді сақтай отырып, оқушы мен мұғалімнің қашықтықтан өзара әрекеттесу процесі, ал егер сәл жеңілдетілсе, қашықтықтан оқыту-бұл оқытудың негізгі құралы ретінде ақпараттық технологияларды қолдана отырып, тәуелсіз оқыту түрі.

Құрметті ата-аналар, мен әрқайсымыздың көктемде және күзде алған қашықтықтан оқытуға байланысты өз тәжірибеміз бар екенін айтқым келеді.

 Осы уақыт ішінде әркім оқытудың осы түрінің барлық артықшылықтары мен кемшіліктерін атап өтті.

Қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері туралы айта отырып, ата-аналар мен мұғалімдердің кездескен қиындықтарын атап өту мүмкін емес.

Бірінші шектеу-бұл үйде жұмыс орнын ұйымдастыру: бұл техникалық құралдардың болуы: компьютер, телефон, жоғары жылдамдықты интернет. Егер ата-ана жұмыс істесе, онда баланың оқуы мен өз жұмысын біріктіру өте қиын. Бұл өз кезегінде эмоционалды күйзеліске әкелді

Мен ата-ана ретінде баламның оқу сапасын жақсарту үшін не істей аламын?

Қадам 1. Мүмкіндіктерді бағалаңыз және жағдай жасаңыз.

* Балаға жұмыс кеңістігін ұйымдастырыңыз.

* Компьютермен немесе телефонмен, интернетке қосылу мәселелерін шешіңіз.

* Ата-ана бақылауын немесе басқа қауіпсіздік бағдарламаларын орнатыңыз.

* Баланың жасай алатын уақытын анықтаңыз, компьютерде жұмыс жасау нормаларын сақтаңыз.

* Қозғалыс белсенділігі, серуендеу, тірі байланысқа қол жетімділік бар-жоғын бағалаңыз.

Қадам 2. Атмосфераны құрыңыз

* Сіздің балаңыз өзін жайлы, қауіпсіз және бақытты сезінетін қауіпсіз, сүйіспеншілікке толы үй ортасын жасаңыз. Баланың алдында серіктеспен жанжал мен дау-дамайдан аулақ болыңыз.

* Балаңызға үй жұмыстарына қосқан үлесі үшін міндеттер мен мүмкіндіктер беріңіз.

* Балалар мен жастардың отбасымен және достарымен берік қарым-қатынаста болуы маңызды. Бірге уақыт өткізіңіз, мысалы, әр кеш сайын кешкі ас ішіңіз.

* Балаңызды тыңдаңыз және оның сезімдерін құрметтеңіз, қолдау көрсетіңіз.

* Жау емес, дос болыңыз, қиындықтарды шешуге атсалысыңыз.

     Қадам 3. Басқарыңыз, бақылаңыз.

* Баланың болашағын, оның мақсаттарын, мүмкіндіктері мен тілектерін туралы сөйлесіңіз және талқылаңыз (айыптаусыз және бағалаусыз!)

* Мақтаңыз, жақсы істерін атап өтіңіз. Кез-келген істен оң нәтиже табыңыз.

* Көмек сұрауға және көмек беруге үйретіңіз. Көмек сұрау әлсіздік емес, күш белгісі. Балаңызға оны қабылдағанша еске түсіріңіз! Қолдау және көмек көздері туралы хабарлаңыз.

•Ынталандырыңыз!

Көптеген ата-аналар оқу мотивациясының төмендеуін және жалпы мотивацияны атап өтеді. Бұл факт болашақ түлектердің ата-аналарында ерекше алаңдаушылық тудырады. Бұл шиеленісті азайту және балаңызбен бірге болашақ жоспарлар мен мақсаттар туралы шешім қабылдауға тырысу үшін сізге қарапайым әдіс көмектесе алады. Өзара байланысты үш сектордан тұратын бұл формула баланың не қалайтынын, ата-ананың не қалайтынын, баланың жеке жетістікке жетуі үшін не керек екенін түсінуге көмектеседі, ата-ана көмектесе алады.

Мамандық таңдау формуласын кеңес психологы Е. А. Климов түлектерге мамандық таңдауға көмектесу үшін жасаған. Бұл адамның мүдделерін, қабілеттерін, физикалық мүмкіндіктерін және еңбек нарығындағы мамандыққа деген сұранысты ескеруге мүмкіндік береді. Барлық компоненттердің қиылысында (Мен қалаймын-аламын-қажет) және адам үшін ең қолайлы мамандықтар бар, олар табысты болуы мүмкін, олар барынша қанағат әкеледі. Табысқа жету үшін "Мен қалаймын – керек" формуласының барлық компоненттерін дұрыс бағалау маңызды.

Тапсырма: сізге "қалаймын – аламын - керек" сызбасын толтыруды ұсынамыз, онда сіздің балаңыздың өзі және сіз таңдаған мамандыққа қатысты қалаулары мен мүмкіндіктері көрсетілген.

Қадам 4. Өзіңізді басқарыңыз

* Эмоцияларыңызды бақылаңыз. Жасөспірім дөрекі болған кезде, сіз оңай күйіп кетуіңіз мүмкін, бірақ оған жауап бермеңіз. Сіз ересек адамсыз, ал жасөспірімдерге эмоцияларын бақылау немесе логикалық ойлау қиынға соғады, әсіресе егер олар ренжіген болса. Жауап бермес бұрын онға дейін санаңыз немесе бірнеше терең тыныс алыңыз. Егер сіз екеуіңіз де сөйлеуге тым ренжіген болсаңыз, өзіңізді тыныштандыру үшін кідіртіңіз.

* Мінез-құлқыңызды басқарыңыз. Шиеленісті сезініңіз-қашықтық жасаңыз.

* Отбасы мүшелері арасында міндеттерді бөліңіз.

Мұндай қадам бізге қалай көмектеседі?

* Оқу процесін ұйымдастырудағы қиындықтарды жеңуге мүмкіндік береді.

* Бағдарламаны меңгеруге және білім сапасын арттыруға мүмкіндік береді.

* Баланың жеке қасиеттерін дамытуда біздің мүмкіндіктерімізді арттырады.

* Ата-ана хабардарлығын арттырады (өзін және мінез-құлқын басқару қабілеті)

* Отбасында тыныштық атмосферасын жасайды, баламен қарым-қатынастың сенімді жүйесін құрады, эмоциялық байланыстарды орнатады.

* "Оқушы-мұғалім-ата-ана" жүйесіндегі қарым-қатынасты жақсартады»

Сәттілік, Қымбатты ата-аналар! Сіздің отбасыңызға бейбітшілік пен мейірімділік тілеймін!

  «Жалпы білім беретін № 2 мектебі»КММ психологы Швецова Н.Н.

 

 

Жаңартылған күні: 16.02.2021 17:22
Құрылған күні: 16.02.2021 17:22

Текст