Егер сіздің оқушы мазасыз болса және жиі алаңдаса, оған көмектесіңіз. Ауызша ескерту өте тиімді емес, өйткені жас ерекшеліктеріне байланысты балалар оларды шеберлікпен өткізеді. Бірінші немесе екінші сыныпта олар өздігінен мінез-құлықты әлі жетілдірмеген (яғни белсенді, тәуелсіз әрекет ете алады, сыртқы қолдаусыз).
Бұған жетудің екі жолы бар - қарапайым және тиімді.
Бала үй тапсырмасын орындайды делік.
Бірінші әдіс. "Секундомер".
Сіз жақын отырасыз, қолыңызға секундомер алыңыз. Ал бала сабақ жасайды. Ол алаңдатады кейін, сіз секундомерді қосады. Содан кейін барлық алаңдатуды ойлауға болады. Балалар нәтижесі өте әсерлі. Бірден өз-өзінен болмай қалған қыңыр сұрақ: "почему так долго жасалады сабақтары".
Неге бұл жұмыс істейді?
Неге әдіс тиімді: секундомер қосылған соң, бала қайтадан жұмысқа алынады. Алдымен жақын, содан кейін және жағында отыруға болады (бірақ көруді ұмытпаңыз!).
Егер секундомер болмаса, оны ауыстыруға болады деп ойлаңыз. Мысалы, секунд көрсеткі және параққа жазу.
Екінші жол. «Құм сағат».
Тапсырманы беріп, сағат стақанын бұрап, кетіңіз.
Бұл неліктен жұмыс істейді: түсінікті: бала уақыттың қалай «ағып жатқанын» көреді, бұл оған өз қызметінің қарқынын реттеуге көмектеседі. Өзі.