Білім беру конструкторлары негізінде оқушылар құрастыруды, нұсқаулықпен жұмыс істеуді үйренеді, бір-бірімен және оқытушымен өзара әрекеттесуді үйренеді, ұсақ моториканы дамытады, алгоритмдерді компьютерсіз үйренеді. Келесі кезең-компьютерлік бағдарламаның көмегімен іске қосуға болатын модельдерді жобалау. Алдымен студенттер мұғалім жазған бағдарламаны көшіреді. Бірақ олар біртіндеп өздерін жазуды үйренеді. Шынында да, бастапқы кезеңдерде бұл қиын емес-мұндай модельдер үшін визуалды бағдарламалау қолданылады, онда әр әрекет блок-суреттің көмегімен басталады. Қозғалтқыш бейнесі бар Блок және оңға бұрылатын жебе мотордың сағат тілімен айналуын білдіреді. Егде жастағы балалар үшін бағдарламалау қиындай түседі, ал робототехниканың өзі модульдік болудан қалады (дайын конструкторлардан). Бірте-бірте оқушылар электроникамен таныса бастайды және әртүрлі электрондық компоненттердің қалай құрылғанын, өз қолдарымен робот жасайтынын біледі!